بهبود سازمان و مديريت دانش 11 ص

مطالب دیگر:
🔑دانلود تحقیق در باره ی كــودكــان استثنائي🔑دانلود تحقیق در باره ی کودکان بی هويت و آينده🔑دریافت پاورپوینت ژئومرفولوژی ایران 🔑دانلود تحقیق در باره ی كارآفريني درعصراطلاعات و ارتباطات🔑دانلود تحقیق در باره ی كشاورزي ايران و جهان در آيينه آمار🔑دانلود تحقیق در باره ی كشاورزي پايدار توليد با كيفيت , نگاه به آينده🔑دانلود تحقیق در باره ی كمك فنر دو جدارة بي فشار🔑دانلود تحقیق در باره ی كودك و لكنت زبان 🔑دانلود تحقیق در باره ی کمبود منگنز وکوددادن پنبه 🔑دانلود تحقیق در باره ی گرافیك محیطی و تاثیر آن در زندگی امروزی🔑تاريخچه سنگ گچ🔑دانلود تحقیق در باره ی اصول درمان ضد ميكروبي🔑تحقیق نظریه و ازمایش لویی پاستوردرباره پیدایش خود به خودی ماده زنده از ماده غیرزنده🔑دانلود تحقیق در باره ی اصول و مفاهيم ارتباط🔑تاریخ و چگونگی جمع قرآن کریم🔑دانلودپاورپوینت درباره ی اقليم شناسي ديناميك🔑دانلود پاورپوینت درباره ی بیماری اکسیورزیس🔑دانلود پاورپوینت درباره ی الکترونیک دیجیتال منطق TTL🔑با کودکان چگونه رفتار کنیم🔑چگونه از محیط زیست خود محافظت کنیم ؟
لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 11 صفحه قسمتی از متن word (..doc) : ‏سازمان آموزش و پرورش تهران‏اداره آموزش و پرورش منطقه 11‏موضوع :‏بهبود سازمان و مديريت دانش‏‏«‏سازما|36118776|modlib
با سلام و خیر مقدم،در این پست توضیحات فایل بهبود سازمان و مديريت دانش 11 ص قابل رویت می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : ووردنوع فایل : word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )تعداد صفحه : 11 صفحه قسمتی از متن word (..doc) : ‏سازمان آموزش و پرورش تهران‏اداره آموزش و پرورش منطقه 11‏موضوع :‏بهبود سازمان و مديريت دانش‏‏«‏سازمانها و دانايي‏»‏در سالهاي اخير ‏«‏مديريت دانش‏»‏ به يك موضوع مهم و حياتي و مورد بحث در متون تجاري تبديل شده است. جوامع علمي و تجاري هر دو بر اين باورند كه سازمانهاي با قدرت دانش مي‏‌‏توانند برتري‏‌‏هاي بلند مدت خود را در عرصه‏‌‏هاي رقابتي حفظ كنند. منابع نقد و بررسي و چشم‏‌‏اندازهاي رقابتي سازمان‏‌‏ها نشان‏‌‏ دهندة تأثيرات اين ديدگاه در عرصه‏‌‏هاي استراتژيك سازمان‏‌‏هاي تجاري است. (نلسون ‏و وينتر، 1982) اگر چه مديريت، آگاهي از پتانسيل‏‌‏هاي ‏منابع دانش است، اما هنوز اتفاق نظري درباره‏‌‏ي ويژگيهاي اين دانش و روشهاي بهره‏‌‏گيري از آن وجود ندارد. محققين و دانشگاهيان ديدگاه متفاوتي در خصوص مديريت دانش اتخاذ كرده و گستره‏‌‏اي از راه‏‌‏حل‏‌‏هاي فناوري تا مجموعه‏‌‏اي از دستورات عملي را در نظر دارند. به عنوان مثال اكثر مديران تجاري، قابليتهاي كامپيوترها و فناوري‏‌‏هاي ارتباطي را در مديريت دانش باور دارند، اين افراد استدلال مي‏‌‏كنند كه فناوري اطلاعات مي‏‌‏تو اند از انبوه اطلاعات ذخيره شده در منابع قديمي مانند مراكز فروش، كارت‏‌‏هاي اعتباري مشتريان، فروشهاي تبليغاتي و اطلاعات مربوط به تخفيف‏‌‏هاي مقطعي، ‏«‏دانش‏»‏ در ذهن انسان‏‌‏ها است و آموزش كاركنان و انگيزه‏‌‏ي عوامل كليدي مديريت آن به شمار مي‏‌‏روند. ‏دانايي مهمترين سرمايه هر سازمان است چرا كه منجر به ارزش افزوده بوده و عدم برخورداري از اين موهبت در هر انسان رقابت و برخورد با چالشها را مشكل‏‌‏تر مي‏‌‏نمايد. در عصر حاضر مبناي ثروت آفريني، دانش و تخصص است. صنعت بيش از هر زمان ديگر به علم و دانش فكر متكي شده است. دانش پايه جديد ثروت است وقتي به برهه‏‌‏اي برسيم كه دانش مبناي خلق ثروت باشد كاركردن و ياد گرفتن مفهومي يكسان خواهند داشت. در اين عرصه وجود افراد دانش پذير اساس رقابت در فضاي جهاني شدن است و كاميابي يا ناكامي اقتصادي شركتهاي امروز به كم و كيف دانش و تخصص آنها بستگي دارد. اين تفكر نيز بطور روز افزوني گسترش يافته كه هر سرمايه‏‌‏اي با هزينه كردن كاهش مي‏‌‏يابد مگر سرمايه دانايي و دانش سازمان كه هر چه بيشتر هزينه شود انبوه تر و ثمربخش تر مي‏‌‏شود. اكثر سازمانها پذيرفته‏‌‏اند كه بايد بعنوان تنها مزيت رقابتي پايدار بر كاركنان خود متكي باشند و به ارتقاي دانش، مهارت و قابليتهاي آنان اهتمام ورزند. لذا بقاي سازمان در عرصه رقابت به حفظ، توسعه و بهره برداري از قابليتهاي كاركنان آن منوط ‏شده است و سازماني كه نتواند مهارت، دانش و توانايي خود را توسعه دهد و از آن در افزايش بهره وري استفاده كند قادر نيست هيچ يك از منابع خود را به نحو ‏مطلوب توسعه دهد. در اين ميان سازمان يادگيرنده سازماني است كه در آن افراد بطور مستمر قابليتهاي خود را افزايش مي